Hvad er native advertisement egentligt?

Kender du til native advertisement? og er det nødvendigt for den virksomhed, du arbejder for?

Måske har du hørt om native advertisement før i forbindelse med møder, konferencer, netværksarrangementer, company dating eller lignende. Hvis ikke det er noget, som du er helt sikker på, hvad indebærer, så går virksomheden, som du arbejder i, måske glip af en lang række fordele. Hvorfor? Fordi native advertisement er organisk måde at smede virksomhedens ord og vision sammen med den ekspertise som en native advertisement marketeer har.

Native advertisement betyder nemlig i bund og grund, at reklame, annoncer og altså advertisement bliver udviklet på en måde, hvor formen ligner mediet i så høj grad, at læseren eller modtageren kan forveksle annoncen med almindeligt indhold. Det vil dermed også sige, at nye, potentielle kunder læser om jeres virksomhed og services med et åbent sind, da de ser det som endnu en artikel, video eller andet lignende.

Vil jeres virksomhed gerne gøre brug af native advertisement?

Hvis jeres virksomhed endnu ikke anvender native advertisement, så er det helt sikkert en investering, som I kan få stor gavn af. Jeres virksomhed behøver ikke engang at finde en intern medarbejder, der kan tage sig af den nye opgave – der findes nem kreative digitale bureauer, der specialiserer sig i services som eksempelvis native advertisement. Tag for eksempel Nordic Story – det er et bureau, der har solid erfaring med kommunikation, strategisk storytelling samt intelligent digitalt content. De tilbyder også en service inden for native advertising, som du kan høre mere om ved at booke et møde med dem på deres hjemmeside.